InnoMain

عنوان کوتاه

عنوان

اهداف و ساختار خبرنامه نوآوری

با شكسته شدن مرزهای سازمانهای سنتی و تبدیل آنها به سازمانهای شبكه ای و مجازی، گروهی از مدیران و اندیشمندان جهانی، به منظور كسب و افزایش قابلیت راهبرد های مبتنی بر تحقیقات و توسعه نوآوری ،در جستجوی تولید ثروت از طریق فروش خدمات و محصولات دانشی با استفاده از اساتید و امكانات آزمایشگاههای دانشگاهی و دولتی بر آمدند. نتایج تحقیقات و بررسی روندها نشان می دهد جهان به زودی شاهد ایجاد محیط و مجازی جهانی تحقیق و نوآوری" خواهدبود. در دهه گذشته واحدهای تحقیق و توسعه در شركتهای بزرگ دنیا بر درك عمق و ابعاد چنین دیدگاهی از خلاقیت، سعی و تلاش بسیاری را به عمل آورده اند. برای دستیابی به هدف تحقیق و نوآوری مجازی سازمانها نیازمند رعایت مواردی زیر می باشد :

→ بررسی مجدد فرایندهای كسب و كار

→ داشتن دیدگاهی جدید نسبت به نیروهای خلاق

→ هم راستا سازی روشهای سابق تحقیقات با تفكرات جدید

→ تاكید بیشتر برفنآوری های مبتنی بر رایانه ، مخابرات و فناوری اطلاعات

→ اهمیت بخشیدن به ارزش یادگیری و تاكید آن بر تحلیل و به كارگیری عقاید در سراسر سازمان