قابلیتهای دبیرخانه هوشمند
یک منبع اطلاعاتی و کمکی است که مشکلات ارباب رجوع و راهبران عملیاتی را رفع می کند . دانشگاه پشتیبانی Help desk را برای ارباب رجوع و راهبران عملیاتی بوسیله شماره تلفن واحد و استفاده از نرم افزار های VIOP فراهم می کنند .
طراحی و تعریف خدمات به صورت الکترونیک که کاربر را قادر میسازد تا به دور از هرگونه پراکندگی اطلاعاتی در کارتابل الکترونیک خود به آسانی از آن استفاده کند.
همواره جهت رشد و تمرکز بر بهبود خدمات سازمانی کارگاه های آموزشی با موضوعیت میز خدمت الکترونیک، فرآیندهای الکترونیک، اجرایی کردن مفاد بخشنامه حقوق شهروندی برگزار گردید.
به منظور درک اهمیت رضایت ارباب رجوع و بررسی میزان اثر بخش بودن خدمات ارائه شده اقداماتی در خصوص راه اندازی فرم الکترونیک نظر سنجی هوشمند وپایش تکریم ارباب رجوع صورت گرفت.