قابلیتهای دبیرخانه هوشمند

 

  • مرکز تماس

یک منبع اطلاعاتی و کمکی  است که مشکلات ارباب رجوع و راهبران عملیاتی را رفع می کند . دانشگاه  پشتیبانی  Help desk  را برای ارباب رجوع و راهبران عملیاتی  بوسیله شماره تلفن واحد و استفاده از نرم افزار های VIOP فراهم  می کنند .

 

  • مجازی سازی خدمات

طراحی و تعریف خدمات به صورت الکترونیک که کاربر را قادر میسازد تا به دور از هرگونه پراکندگی اطلاعاتی در کارتابل الکترونیک خود به آسانی از آن استفاده کند.

 

  • توانمندسازی کارکنان برای توسعه کاربردهای میز خدمت الکترونیک

همواره جهت رشد و تمرکز بر بهبود خدمات سازمانی کارگاه های آموزشی با موضوعیت  میز خدمت الکترونیک، فرآیندهای الکترونیک، اجرایی کردن مفاد بخشنامه حقوق شهروندی برگزار گردید.

 

  • نظر سنجی هوشمند و پایش گزارشات تکریم ارباب رجوع

به منظور درک  اهمیت رضایت ارباب رجوع  و بررسی میزان اثر بخش بودن خدمات ارائه شده اقداماتی در خصوص راه اندازی فرم الکترونیک نظر سنجی هوشمند وپایش تکریم ارباب رجوع صورت گرفت.

متن مورد نظر خود را جستجو کنید
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه